Aniversări

Azi e ziua de naştere a unei colege şi prietene dragi. M-am tot gândit ce cadou ar fi cel mai potrivit ţinând cont de felul ei de a fi şi de ceea ce-i place cu adevărat. Aşa că am decis să îi ofer mai degrabă un cadou de suflet, decât unul cumpărat de-a gata. Am sortat, listat şi decupat pozele care mi se par mie că o reprezintă cel mai mult şi i-am făcut un colaj. Am cumpărat o ramă de tablou de 40X50cm şi i-am înrămat colajul. Mie mi-a plăcut ceea ce a ieşit. Sper să-i placă şi ei. Pentru orice eventualitate i-am luat şi o floare în ghiveci (îi plac foarte mult). În cel mai rău caz se alege cu o floare şi o ramă de tablou. Eu cu siguranţă m-am distrat în pregătirea acestui cadou şi sunt sigură că cel puţin azi se va distra şi ea.
La mulţi ani Ţ.!

Comentarii

Postări populare