Buongiorno Roma!

Săptămâna trecută am primit un sms de la Blue Air (sau, mă rog, cei care trimit mesaje pentru ei) cu o reclamă la o promoţie a lor. Reclama spunea ceva de genul: hai cu noi la Roma sau Paris cu preţuri de la 2,99 euro. I-am dat ignore, că, deh, e o reclamă... Seara intrând pe City News văd aceeaşi reclamă. Hai să vedem ce iese! Nu am stat foarte mult pe gânduri şi ne-am făcut rezervare spre Roma (Parisul era mult prea scump). Uite aşa ne-am ales cu 4 bilete dus-întors la preţul de 18,75 euro. Faza cea mai tare a fost că, plătind cu cardul, ne-au mai luat 5 euro, taxă de procesare de card. Dar şi aşa ...23,75 euro pentru 4 bilete dus-întors nu mi se pare foarte mult.Cazarea ne-am rezervat-o la ceva hostel, foarte aproape de Colosseum, deci practic de tot ceea ce vrem să vizităm.

Roma, stai că vin!!!


Comentarii

Postări populare