De ce şi eu?!

  • Pentru că e pe lista mea de priorităţi de anul ăsta- 1 Ianuarie. Zi în care bifez sau tai, cu gândul de a muta pe o nouă listă, ceea ce am făcut sau nu în anul ce tocmai s-a scurs. Dar cel mai important e că îmi propun lucruri noi, măreţe, de făcut pentru noul an. Normal că le trec pe o altă listă care mă face euforică pentru o zi, două , dar pe care o voi reciti probabil undeva de ziua mea (altă zi de cotitură şi speranţă) şi normal în 1 ianuarie anul viitor. E o listă de priorităţi pentru acest an, că, deh, aşa am citit că se practică, necesară dacă doreşti să-ţi atingi scopurile şi să DEVII . Nu pot spune ce vreau să devin anul ăsta, dar cu siguranţă îmi doresc lucruri. Unele noi, altele pe care le târăsc după mine de ani buni şi pe care sper că dă Doamne - Doamne şi la anul le tai jos de pe lista asta.
  • Pentru că vreau şi eu să spun ce nu-mi dă pace când mă aşez pe sofaua din living şi n-am urechi care să asculte sau au plecat departe.
  • Pentru că vreau.


Comentarii

Postări populare