Julie&Julia

L-aţi văzut? Eu da. Şi mi-a amintit de un hobby mai vechi al meu: gătitul.
Julia Child (Meryl Streep- just love this actress) spunea undeva la începutul filmului că cel mai mult îi place să mănânce. So do I! Când merg în concediu sau ies din oraş, simt o nevoie aproape dureroasă de a mânca la un restaurant, pizzerie, no matter what. Comand feluri de mâncare pe care nu le-am mai gustat înainte (dar nu fără a citi înainte ce anume conţin). De cele mai multe ori le savurez, iar când ajung acasă (mai bine spus ajungeam, nu am mai făcut asta de mult) încerc să le gătesc şi eu. Nu că aş ştii reţeta, dar gătesc până redescopăr gustul iniţial. Îmi place să combin diferite condimente şi ingrediente, fără o reţetă anume. Culmea e că ies chiar foarte gustoase.
Tema filmului mi-a trezit din nou pofta de a mă distra gătind. Şi pentru că azi nu merg la servici (da :), e unul din acele weekend-uri! Lucky me!!), voi căuta o reţetă pe net care să-mi încânte papilele gustative doar citind-o, şi mă voi distra gătind-o în stilul meu!!!

Comentarii

Postări populare