Prietenii

Ştiu că am lipsit nemotivat la raport :), dar între timp am fos ocupată printre altele cu facebook-ul. Trebuie să recunosc că iniţial eram destul de reticentă la ceea ce înseamnă facebook, poate în mare parte şi pentru că nu ştiam foarte bine ce înseamnă. Între timp m-am mai "luminat".
Mă bucur că mi-am făcut acest cont, în special pentru că aşa am reuşit să iau legătura cu oameni cu care nu am vorbit de aproape 13 ani. Oameni pe care până nu de mult îi vedeam aproape zi de zi, cu care împărtăşeam o seamă de gânduri, probleme, bucurii şi tristeţi. Mă refer în special la foşti colegi de liceu şi facultate. De mulţi dintre ei nu am mai auzit multe din momentul în care am încheiat acele cicluri şcolare. Şi totuşi stând acum la o "tacla" pe facebook, am impresia că de fapt nu am mai vorbit de ieri, alaltăieri, deşi mulţi dintre ei sunt plecaţi pe alte meleaguri, s-au căsătorit şi au copii. Recunosc că nu e la fel de bine ca întâlnirile face to face, dar până atunci mă bucur că am reuşit să-i reîntâlnesc pe această cale.

Comentarii

Postări populare