Dintr-ale bucătăriei

Anul acesta a fost foarte ciudat în ceea ce priveşte prestaţia mea la bucătărie. Dacă în primele luni am gătit ceva nou aproape în fiecare săptămână, în ultimele două luni abia dacă am mai gătit ceva. Asta pentru că am avut tot felul de evenimente mai mult sau mai puţin plăcute în familie şi am mâncat pe şi de la unii alţii:).
Weekend-ul trecut am spart lanţul acesta, şi pentru că a venit rândul nostru să primim oaspeţi mi-am curăţat de praf ustensilele şi m-am pus pe treabă. Meniul de vineri seara pentru invitaţi tineri: bruschete cu mozarella şi roşii cherri, platou de brânzeturi cu struguri, biscuiţi săraţi şi vin alb, iar ca desert nişte muffinşi cu stafide şi vişine (reţetă proprie). Comentariul serii: " Băi nu sunt bune, dar mai iau una!":) Cert este că după ce au plecat oaspeţii nu a mai rămas nimic pe platouri. Cred că le-a fost foarte foame!
Duminică, am invitat familia aşa că mi-am pus şorţul şi am gătit pulpe de pui în sos vânătoresc (de aici) cu garnitură de cartofi cu caşcaval şi smântână. Ca desert, mi-am răsfăţat invitaţii cu clătite cu gem de afine şi topping de îngheţată.

Recunosc că mi-a fost dor să fiu şef între oale şi mai ales să mă joc din nou cu reţetele. Căci aşa cum spuneam şi aici nu mă pot abţine să nu mă joc cu reţetele, să amestec condimentele, să mai adaug sau să tai una alta. Dar de lăsat nu mă las până nu iese aşa cum îmi place mie! Scriind acestea mi-am amintit de o altă seară în care am pregătit cina morarilor. Dar despre aceasta, altă dată! :-P

Comentarii

Postări populare