German Bakery

Am auzit de locul acesta de mult. Cele mai multe doar de bune. Baby al meu, mare iubitor de tot ce e produs de patiserie, mi-a vorbit de el ca de heaven al patiseriilor.
Ieri am nimerit şi eu pe acolo (in incinta Sigma Shopping Center) şi am intrat să văd despre ce este vorba.
Înăuntru lume, unii la mese, alţii grăbindu-se să cumpere ceva înainte de a se termina pauza de masă.
Vitrina plină de produse de patiserie foarte tentante, poate doar un pic cam pipărate (la preţ, mă refer :)). Foarte fresh mi s-au părut sandwichurile, care cred că de proaspete ce erau nici măcar nu le mai găseai pe raft. Mai era doar unul, dar l-au luat cei de dinaintea mea. Trebuia să le comanzi ca să le primeşti, dar cum nu prea aveam timp, am ales altceva: Desert cu struguri roşii.
Era o noutate sau cel puţin trecut la noutăţi. Preţul acceptabil comparându-l cu cantitatea.
L-am luat de pe raft, l-am achitat, l-am aşezat cu atenţie în punga de hârtie frumos branduită cu german bakery.
Să-l mănânc, să-l las pe mai târziu pentru a-l putea savura?
Am ales calea de mijloc: muşc o dată de poftă şi restul îl las pe când ajung la birou. Zis şi făcut! Am muşcat în grabă deliciul, m-am urcat în maşină şi dusă am fost.
La birou lume multă. Cum să-l scot, mai ales că ştiam deja că e foarte gustos. Fetele sunt şi ele pofticioase. Ce să fac? Foame imi era, pofta şi mai mare.
Mă abţin din greu şi îl las pe mai târziu ca să-l împart cu baby al meu. DA, a învins egoismul. Dar la aşa bunătate....

Aşa că l-am împărţit cu iubi al meu, seara, după câte o jumătate de ciabata cu roşii şi măsline, în parcare la Kaufland.

Bun de-ţi lingi degetele şi mai vrei!


Comentarii

Postări populare