De ziua mea!

Azi e ziua mea, şi a tuturor celorlalţi născuţi pe 5 august! La mulţi ani şi vouă!
"Ziua mea" impropriu spus, pentru că e o zi la fel oricare alta, exceptând faptul că primesc mai multe cadouri şi mai multe telefoane/mail-uri cu urări de toate cele!
Am tot stat şi m-am gândit ce m-ar face să zic: "bă, asta da zi de naştere!".Şi din gând în gând a ieşit o listă:
1. un chef dintr-ăla surpriză până către dimineaţă, undeva pe o terasă, cu muzică şi oameni faini;
2. o zi la spa: cu masaj, măşti, saună, piscină....;
3.o croazieră undeva pe coasta Croaţiei, Italiei, Spaniei;
4. o zi într-un parc de distracţii;
5. şi ar mai fi ceva, dar asta mai greu de pus aici în văzul tuturor :-P.

Dacă există vreun doritor în a-mi îndeplini dorinţele îi spun să stea liniştit: nu le vreau pe toate odată, nu neapărat în ordinea asta şi poate că le-aş accepta la fel de bine şi dacă nu ar fi de ziua mea. Şi în afară de ultima dorinţă, sincer vă spun: vă iau şi pe voi!

So, aud ceva? Cineva? :)))


Comentarii

  1. :D unde e chefu' sa ma prezint si eu?!
    La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Nu se stie, e secret. E atat de secret ca nu am aflat nici eu. :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare