De-a sercretara 2

Aşa cum vă povesteam ieri am avut o întâlnire foarte "fructuoasă" cu secretara liceului pe care l-am absolvit şi eu cândva. După ştirea mea aceasta s-a întâmplat în 1997 (ştiu, ştiu fată bătrână), dar mă rog, după cele scrise pe foaia matricolă n-a fost de loc aşa. 
Dintr-o joacă de-a " Cine a avut medii mai mari la liceu" am descoperit împreună cu baby al meu că eu am terminat 5 ani de liceu (da, da , am făcut 5 ani şi nu, nu am fost repetentă) în 6. Dar nu oricum:

- clasa a IX-a : 1992-1994
- clasa a X-a: 1994-4995 (da, aşa scrie pe foaia mea matricolă)
- clasa a XI-a: 1995-1996
-clasa a XII-a: 1996-1997
-clasa a XIII-a: 1997-1998.

Acestea fiind scrise vă las pe voi să faceţi calculele. Într-adevăr am făcut 5 ani de liceu, că aşa era specificul, dar se pare că eu încă mai fac clasa a X-a şi culmea între timp am terminat o facultate, lucrez. Veste proastă pentru fostele mele colege de liceu:" Dragelor nu ştiu de ce m-aţi invitat la întâlnirea de 10 ani. Eu încă mai am de terminat clasa a X-a ."

Te întreb pe tine: " Tu ce i-ai face acestei secretare?".

Comentarii

Postări populare