Ce ţi-e şi cu subconştientul ăsta

M-am trezit la 2 dimineaţa. 
Mi-am spus că e o greşeală şi am încercat să adorm la loc. Foarte grea misiune. M-am răsucit, am aţipit, mi-am schimbat poziţia, am încercat să număr oi, am aţipit din nou, iar la 5:00 m-am dat bătută. M-am ridicat din pat cu un gust amar de vise neînţelese. 
Aseară am adormit liniştită, relaxată, fără nici un stress major, dar subconştientul meu s-a hotărât să-mi joace farse. Folosindu-se de vise, mi-a amestecat într-un amalgam de situaţii de neînţeles persoane care n-au nici în clin nici în mânecă una cu alta, exceptând faptul că eu ştiu de ele. Şi le-a amestecat atât de bine şi le-a încâlcit, încât şi acum, conştientă fiind  că au fost doar vise, stau şi mă întreb: " Şi totuşi, cum de au ajuns acolo?", " Ce anume macină subconştientul meu, de a scos astfel de vise la iveală?"
Cel mai frustrant este faptul că deşi nu au nici o însemnătate (cel puţin deocamdată) aceste vise mi-au mâncat vreo 4 ore bune de somn şi încă vreo 2 de trezire.
Ca să vezi cum te poate sabota propriul subconştient!

Comentarii

Postări populare