Şi iar e luni!

În fiecare duminică seara, indiferent de activitatea mea din acel weekend, trăiesc o stare de linişte, de calm.
"S-a terminat şi săptămâna aceasta!" E un final de ciclu. Şi de fiecare dată am impresia că urmează o vacanţă. Sau cel puţin aşa ar fi normal, mai ales in weekend-urile în care lucrez.
Dar vine luni! :)
Şi luni dimineaţa se spulberă această impresie. Revin cu picioarele pe pământ! Ajung la birou, unde mă aşteaptă o agendă plină cu o " To Do List"  lungă şi care se tot creşte. Dar pentru că speranţa moare ultima, mă apuc conştiincios de treabă, convinsă fiind că o să termin până vineri. De cele mai multe ori reuşesc! Uneori mai las pe lunea viitoare! 
Că de, viaţa e ciclică şi de ce aş întrerupe tocmai eu ciclul ei firesc! Deşi  ...uneori, luni dimineaţa la ora 7,00 mi-aş dori să fie zi de concediu, fără nimic altceva de făcut decât relaxare. Dar trece repede cu apă rece. :))

O săptămână frumoasă!

Comentarii

Postări populare