Hummus, cheesecake şi promisiune îndeplinită

Nu prea se leagă între ele cele trei, exceptând faptul că le-am făcut pe toate în ultimele 2 zile.
1. Hummus 
De când am văzut finalul emisiunii lui Adi Hădean pe Euforia Tv, în care prezenta o reţetă de hummus, mi-am zis că trebuie să fac şi eu. Nu ştiam ce gust trebuie să aibă, bănuiam doar, aşa că am căutat reţeta, normal că pe blogul lui Adi, şi mi-am făcut lista de cumpărături. Uite aşa vineri seara am făcut şi servit pentru prima dată hummus. A ieşit foarte bun! De asta m-a asigurat şi baby al meu, care a mai mâncat după reţetă originară din Liban. Nu am poze, pentru că  până mi-am amintit de aparat, mâncasem deja jumătate. Dar l-am ornat precum Adi, cu seminţe de floarea soarelui neprăjite (mi-au rămas din provizia mea pentru salate), ulei extravirgin de măsline, puţin pătrunjel verde şi pe ici colo nişte praf de boia. Asta aşa ca să vă faceţi o idee!

2. Cheesecake with lemon curd


Cheesecake-ul era o altă curiozitate pentru mine. Am mâncat tot felul de prăjituri cu brânză de vaci, dar nu pot spune că mă dau în vânt după ele. Mai demult, baby m-a întrebat dacă o să fac vreodată cheesecake (văzusem în ceva vitrină, pe undeva). I-am spus că da, aşa din orgoliu, că deh... ce poate fi aşa de greu să fac o astfel deprăjitură, dar nu foarte încântată (altă prăjitură cu brânză).
M-am pus pe răsfoit bloguri după reţete: car' să fie, car' să fie? Într-un final m-am oprit la cea  a Mihaelei Simiuc: Cheesecake with lemon curd, pe care v-o recomand călduros. Cred că "lemon curd" mi-a tras cu ochiul în această reţetă.
Adevărul e că după ce am gustat lemon curd-ul, înainte de a-l întinde pe  prăjitură, am avut o poftă nebună de a servi o felie de cheesecake cât mai repede posibil. Însă, deşi e o reţetă foarte simplă de făcut, trebuie  să te înhămezi cu răbdare multă. După ce că stă mult la cuptor (aproximativ 45-50 de minute la foc mediu), o laşi în cuptor să se răcească, apoi întinzi lemon curd-ul peste şi o bagi la frigider câteva ore. Cum am  pus-o în frigider aseară pe la 8.00, azi dimineaţă la 7.00 (şi nu uitaţi că azi e duminică!!!) eram la frigider cu farfuria şi cuţitul. E un răsfăţ! Clar m-am îndrăgostit, şi de cheesecake, dar în special de lemon curd. O să-l testez şi pe alte reţete! I'll keep you posted!
Până atunci, mai serviţi o felie :))!


Sau vreţi mai mult? :))

Gata, gata, că trebuie să mai rămână şi pentru alţii!

3. Promisiune împlinită

Dacă stau bine să mă gândesc e a doua împlinită în weekend-ul acesta: Cheesecake-ul şi ceea ce urmează.
Acum vreun an şi jumătate, baby al meu şi-a cumpărat de la Ikea din Budapesta o ramă pentru un tablou. Nu avea tabloul, dar avea o idee. Îl voia într-unul din fostele lui birouri, ceva cu nişte "poze faine de reclame". Timpul a trecut şi rama s-a tot plimbat pe ici colo, s-a umplut de praf, am şters-o.... Înainte de Crăciun i-am spus că o să mă ocup eu de ea şi o să fac un tablou interesant cu noi. A picat şi ideea aceasta, pentru că nu avea loc nici in living nici în dormitor. Asta până acum 3 zile când "m-a pălit"! Am ştiut exact unde şi cum o să arate.
Locaţia: peretele actualului birou, cum arată... vă las să vă daţi cu părerea:


Mi-a luat vreo două ore să ilustrez o parte din ceea ce îi place foarte mult lui baby să facă (mai puţin să " paste", dar mi-a spus asta după ce eu terminasem de "paste" cuvântul). Aşa că în timpul în care el era la fotbal, eu am făcut mizerie în living, dar când s-a întors era gata sau apropae gata, că mi-au "scăpat" vreo două cuvinţele. Dar le-am adăugat şi pe acelea. Iar baby m-a ajutat  şi el. Asta înseamnă că îi place, nu?!
Despre cum l-am făcut (dacă nu v-aţi dat seama şi singuri) aflaţi aici.

O seară plăcută!

Comentarii

  1. Foarte foarte bun acest cheesecake. Ma bucur tare mult ca v-a placut si voua! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar e foarte gustos! L-am recomandat si la altii!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare