Florile mele

Așa cum v-ați putut da seama și de aici îmi plac foarte mult florile. Am câteva ghivece prin casă și câteva pe casa scării. Eu spun câteva, baby al meu ar spune că prea multe, mai ales iarna când trebuie să le ținem în casă. Îl contrazic, sunt doar vreo 20, cu cele de pe casa scării ( care stau acolo tot timpul).
Problema este că nu am timp să mă ocup de ele foarte mult, din care cauză unele suferă. :(
Ca de exemplu aceast crin de Paște, pe care ”l-am înfiat”. Vecina de vis-a-vis l-a  găsit aruncat la tomberon, l-a adus la noi și a zis că e păcat să fie aruncat. Avea două frunze.


L-am plantat în ghiveci și l-am udat. Într-o zi am remarcat că purecii albi de la florile vecinei de la 1 au urcat și pe el. Am zis că o să-l arunc să nu infecteze și celelalte flori. Nu am făcut-o atunci din comoditate (trebuia dus direct la tomberon), așa că după o lună am văzut că face boboci. Cum să-l mai arunc?


Am decis să-l păstrez și imediat ce îi cad florile să încep să-l tratez. Știu că nu sunt mari șanse de a scăpa de acești purici păcătoși, dar cum să arunc îl arunc acum după ce mi-a arătat splendoarea lui?

Despre orhideea mea vă povesteam aici cum și-a deschis prima  floare în noaptea de Anul Nou. Miercurea trecută, când am ajuns acasă din Ungaria am văzut că aceeași floare începe să se ofilească. Așa că mi-am îndeplinit o altă dorință :).


Am primit genul acesta de vaze rotunde, joase, cu gura largă, asemănătoare unor boluri, în care îmi doream de mult să pun flori care să plutească pe apă. Așa, că am luat foarfeca și mi-am îndeplinit dorința. Am tăiat miercuri o floare, joi pe cealaltă și mi-am făcut hatârul.:))


A fost săptămâna trecută și încă sunt aproape la fel de fresh.


Mă întreb peste cât timp va înflori din nou?



Comentarii

Postări populare