Înapoi pe tocuri

După 7 săptămâni de stat pe munte m-am întors la oraș :). Stați liniștiți! Nu am fost în concediu! Am fost cu treabă. Despre o parte din această treabă puteți citi aici.
Azi a fost prima zi de birou: alte haine, alte obligații și responsabilități, alt mediu, saboți cu toc.
Acolo, la Straja, am stat aproape toată ziua în bocanci de munte (drept că tălpile mele se resimt după asta), altfel spus drumeții, escaladă, tiroliană, aer curat, verde, munte, iarbă. Am uitat de fițe, machiaj, accesorii. M-am simțit bine!
Aici mi-am amintit că nu pot ieși pe stradă cu bocancii, deci trebuie să țin cont de toate cele pe care șapte săptămâni le-am ignorat complet. Așa că de dimineață mi-am căutat în dulap o ținută adecvată, accesoriile de rigoare, puțin machiaj, saboții potriviți! Și m-am simțit bine! Deși nu sunt genul de femeie foarte chic, mai degrabă practică decât cochetă, m-am simțit bine privindu-mă în oglindă la final. Parcă mi-au lipsit toate acestea. Latura mea feminină s-a simțit răsfățată!
Trebuie să recunosc că uneori e bine și pe tocuri! :)

Comentarii

Postări populare