Un vis împlinit

De mult tot plâng acasă și pe unde apuc că îmi trebuie un aparat foto ”ca lumea”. La început voiam neapărat un DSLR. Baby al meu m-a dezarmat: ”Trebuie să prelucrezi fiecare poză. Cam multă știință pentru asta... :-P”.
Ieri visul mi s-a împlinit. Am profitat de oferta celor de la emag și ne-am luat frumusețea aceasta:

 
Da, ne-am luat un Nikon, Coolpix L120, roșu. 
Am fost super încântată de el așa la prima vedere. Îmi place claritatea fotografiilor, îmi place zoom-ul lui (21X), îmi place opțiunea smart portrait, etc..etc. Din câte am observat eu și baby al meu e super încântat de el. Rămâne să îl studiem mai în detaliu și să revin cu amănunte . Asta dacă nu le veți observa si voi din calitatea pozelor pe care le voi posta de acum încolo :-P.

Comentarii

Postări populare