Domnul cu porumbeii

Dacă îți duci traiul prin Cluj Napoca cu siguranță știi de cine vorbesc!
Este acel domn în vârstă care, cred eu, zi de zi hrănește porumbeii din Piața Unirii. Poate și prin altele, dar eu l-am văzut doar aici.
L-am numit domnul cu porumbeii. Nu din lipsă de respect, ci pentru simplul motiv că nu știu cum se numește. 
L-am văzut și azi. Traversa strada prin fața hotelului Melody. O dată cu el traversau și vreo 15 porumbei. Era înconjurat de aceștia, deși nu avea încă punga cu semințe sau miez de pâine în mână. Unul mai îndrăzneț i se așezase pe umăr și stătea acolo liniștit. Domnul nostru îi vorbea ca unui prieten fără a-l deranja prezența lui pe umărul deja împovărat de un rucsac destul de burdușit. Ceilalți porumbei zburau în jurul lui fără a-i încurca pasul. Se îndreptau spre Piața Unirii unde, cu siguranță, alți zeci de porumbei (poate chiar mai mulți) îl așteptau pe binefăcătorul lor. 
Până acolo zeci de ochi ai șoferilor opriți la semafor (printre care și eu) îi urmăreau uimiti si, in acelasi timp, zambind pe domnul nostru și prietenii lui porumbeii. 

Comentarii

Postări populare