Cetatea Alba Iulia

Ieri, de Ziua României, am tot auzit la radio de Alba Iulia. Și brusc mi-am amintit că pe la începutul verii am vizitat Cetatea din Alba Iulia.

Auzisem că se lucrează la renovarea ei de vreun an și ceva. Eram curioasă! Nu mai vizitasem Alba Iulia din ziua în care mi-am primit cravata de pionier. Și e ceva de atunci!
Mi-a plăcut ceea ce am văzut! Mi-au plăcut planurile de renovare, mi-a plăcut cromatica, m-a impresionat faptul că deși era sâmbătă oamenii lucrau de zor. Și când spun lucrau, I really mean it!
Am făcut și poze bineînțeles.:)



















Flori, pavaj nou, bănci, felinare toate le-am găsit între ziduri. Simțeam că mă plimb printr-un oraș medieval de prin vest. Și m-am bucurat! M-am bucurat că se vrea și se  poate și la noi. Vă recomand cu drag să nu o ocoliți când treceți prin Alba.
Personal, abia aștept să revăd Cetatea când e gata.

P.S: La mulți ani celor cu suflet de român!


Comentarii

Postări populare