Hai să reciclăm

De vreun an, eu și baby al meu ne-am apucat să sortăm gunoiul. Așa că pe balcon avem pungi și cutii în care sortăm ce se poate sorta și foarte conștiincioși  (mai mult baby)  le ducem la acele containere colorate. Și la fel de conștiincioși le introducem bucată cu bucată fiecare lucrușor în containerul lui. Asta ca să aflăm, la nu mult timp după ce am început acest proces, că firma care deține containerele respective le amestecă la transport. Practic vine un camion/ tractor în remorca căruia ei golesc conținutul tuturor containerelor indiferent de ce conțin. Am închis ochii, am înghițit în sec: ”Bine că oamenii le aduc sortate ca voi să le amestecați.” Dar na, uite așa se mai fac niște locuri de muncă, deci după cum spuneam, am înghitit în sec și ne-am uitat în altă parte.
Dar, acum că am văzut și grozăvia asta nu mai pot să tac!


Când spun grozăvia asta mă refer la ceea ce am văzut într-o dimineață când mergeam la servici. În spatele blocului nostru avem un container galben. Celelalte sunt la alte blocuri, sau prin alte locuri puțin mai încolo. Ei, și la containerul acesta se afla o tanti de o anumită etnie, care își umplea imensul sac (vezi poza, aceeași situație surprinsă în Alba). Ridica într-o parte containerul cu pricina, își băga mâna și scotea de acolo marfa gata aleasă. O punea în sac și mergea cu ea la vânzare. Nici măcar nu curăța mizeria pe care a făcut-o pe lângă container. Apoi să nu urliii!
Fi-le-ar lor să le fie! Înțeleg că vrei să faci un ban, dar pune mâna și strânge-le de pe stradă, de prin parcuri,  de pe la locurile unde alți nesimțiți le aruncă! Măcar atâta bine să faci și tu!


Comentarii

  1. Doar nu-s prosti sa munceasca, noroc cu voi ca le selectati. Eu nu le selectez pt. ca stiu de mult ca totul se duce la comun in rampa de gunoi a orasului.
    Si mai sunt si protejati ca minoritate tiganii astia. Ei pot circula free cu troleul, pot trece pe rosu, etc.
    Sapun as face din toti sau le-as da toate drepturile pe care le am si eu in societate dar si obligatiile.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare