Sighișoara


 Am trecut prin Sighișoara de mai multe ori in ultimii ani, dar nicioadată nu am vizitat zona Cetății. De fiecare dată o priveam cu jind de pe drum și-mi șopteam: ”data viitoare”. Ei a sosit și ”data viitoare” și în sfârșit am pătruns pe acest tărâm al altor timpuri. M-a fermecat! De la casele viu colorate, la turnurile biserircilor, la zidul vechi care mai înconjoară cetatea pe ici colo în varianta lui originală. M-a cucerit liniștea de pe străduțe și terase. Poate a fost un avantaj faptul că era extrasezon. Mi-aș fi dorit să găsesc suveniruri autohtone, altele decât cele pe care le găsești peste tot. Poate nu am căutat suficient.
Oricum, ceea ce am văzut nu a făcut decât să-mi ațâțe și mai mult interesul și să mă facă să revin aici, într-o altă zi în care să am mai mult timp să mă pot bucura în tihnă de fiecare colțișor.




































Comentarii

Postări populare