Cum fu' la Woktweetmeet

A fost super!
Mi-a plăcut mult ideea şi experienţa în sine. Lume atât de multă încât să te simţi bine, plină de voie bună şi dornică să încingă tigaia.
Normal că m-am abonat la gătit. Pentru mine personal a fost o experienţă funny: eu gătind în faţa unei audienţe din care cunoşteam doar 2-3 oameni (una dintre aceste persoane fiind baby al meu, normal), cu Adi Hădean în spate, cu un ditamai wok în mână, puţin fum şi aplauzele de final. Uite aşa în maxim 5 minute am putut savura wok-ul gătit de mine (carne de pui, legume, noodles şi sos de soia cu stridii).
Toţi cei dornici au avut parte în mare cam de aceeaşi experienţă la wok: distracţie, bună dispoziţie şi mâncare.
Mai vreau!

P.S. O să revin şi cu poze numai să pun mâna pe ele. Până una alta puteţi să vă faceţi o idee de aici.

Comentarii

Postări populare