Gânduri ... pe sofa

Azi mi-am luat permisiunea de a chiuli puţin de la servici. Adevărul e că m-am trezit cu o durere urâtă de cap şi încă nu am reuşit să îndepărtez vălul de ceaţă care mă înconjoară, deşi sunt la a doua cană (nu ceaşcă). Aşa că, stând pe sofa :) , printre alte treburi pe care le-am luat să le rezolv acasă, am aruncat o privire şi pe blogul meu. Şi am descperit acolo, sus, în stânga un buton pe care scria "Următorul blog". Am început să "răsfoiesc" blogurile care urmau. Am descoperit o mulţime de bloguri care au ca temă principală religia. Indiferent care ar fi aceasta. Toate pe care le-am văzut erau în engleză. În scurta trecere peste ele nu am găsit nimic comun cu blog-ul meu, şi mă întreb dacă aşezarea aceasta este pur aleatoare sau are vreun criteriu pe care eu nu-l ştiu (nu că aş ştii foarte multe despre blogging).

Comentarii

Postări populare