Julie& Julia

So! What did I do today?!
In ciuda euforiei de dimineaţă, mi-am dat seama imediat că nu e foarte uşor să aleg. Atât de multe reţete îmbietoare, cu poze care îţi făceau papilele gustative să plângă de atâta poftă. M-am oprit la câteva: o ciorbă de pui a la grec (fiindcă îmi era foarte dor de ea; ultima servită în tabără la Someşul Rece), pulpe de pui la cuptor cu ciuperci în sos de smântână şi cartofi la cuptor (dintr-ăia de-i plac şi Laurei), o tartă cu vişine şi sos de vanilie, şi o salată de icre.
În mare m-am inspirat de aici pentru salata de icre, de aici pentru ciorbă şi de aici pentru tartă.
Dar, cum vă spuneam şi de dimineaţă, nu m-am putut abţine şi am mai modificat reţetele, aşa pe gustul meu sau în funcţie de ce aveam prin casă. Aşa că la ciorbă am pus unele, altele nu, şi cu siguranţă nu am călit legumele, la tartă am pus blatul în două tăvi de cozonac şi acum mă pregătesc să fac un sos de vanilie şi cred că am mai schimbat ceva pe ici pe colo, dar nu-mi mai amintesc.
Acum concluziile: ciorba e delicioasă, tarta arată foarte bine, dar încă e caldă şi nu am gustat-o, icrele nu sunt gata, iar partea cu puiul abia mâine, când promit că am să postez şi poze.
Mă simt ca Julie, doar că eu nu respect cu stricteţe tot ceea ce spune reţeta. V-am mai spus şi altădată: aşa sunt eu mai şugubeaţă. :)
Şi ca să închei în stilul lui Andi Moisescu:"Mă înclin!"
A voastră şugubeaţă,
Ştrumfa!

Comentarii

Postări populare