Un nou an... noi provocări

Imi place foarte mult începutul unui nou an. Întotdeauna mă gândesc la noul an ca la o mare plină de mistere ce abia aşteaptă să fie explorată. Noi proiecte, noi provocări,noi încercări. E la fel de adevarat că pe măsură ce trec zilele acest mister dispare, parte din proiecte se finalizează sau le şterg de pe lista de priorităţi. În schimb, de încercări nu duc lipsă. Şi nu întotdeauna sunt din cele plăcute!
Sunt prinsă în fervoarea planificărilor şi stabilirii unui nou plan de bătaie la birou. Aşa că am lăsat puţin deoparte preocupările personale. Nu ştiu alţii cum reuşesc să aibă o viaţă personală plină de satisfacţii, dar eu de cele mai multe ori pun viaţa personală pe locul doi când e vorba de treaba de la firmă. Sper ca anul acesta treaba de la servici să nu îmi acapareze la fel de mult timp ca anii trecuţi, şi astfel să mă pot bucura de aroma şi gustul unei vieţi personale.

Comentarii

Postări populare