Pasiune cu ciocolată


Désir Chocolaté e o afacere născută din pasiune. Manuela iubeşte foarte mult ciocolata şi este un fin cunoscător în acest domeniu. Ce-mi place mie la ea este pasiunea cu care îţi vorbeşte despre ciocolată. Niciodată nu am auzit-o spunând cumpără ciocolata mea că este cea mai bună, în schimb îţi recomandă să-i guşti produsele şi să compari. Dar după ce papilele tale gustative se răsfaţă cu ciocolata Manuelei vor ştii cu siguranţă ce înseamnă ciocolata fină belgiană, din ingrediente de cea mai bună calitate.

Weekend-ul trecut ne-am răsfăţat şi noi (eu şi iubi al meu) cu ciocolata Désir Chocolaté. Şi pentru că nouă ne place foarte mult Désir Chocolaté, m-am gândit să vă împărtăşesc şi vouă, puţin aşa, din festinul nostru. Altfel spus să vă fac puţină poftă de ciocolată fină, aromată, delicioasă :-P.



Jos aveţi ceea ce se numesc mini-snobinette cu violete de Parma. Interiorul e plin cu o cremă delicioasă de violete de Parma. Topping-ul este de ciocolată albă fină şi decorat cu violete de Parma. Mmmm!



N-au lipsit nici mini-snobinettele umplute cu cremă savuroasă de zmeură şi ornate cu perle fine din ciocolată. Interiorul e plin cu o cremă fină de ciocolată şi zmeură.



Dacă eşti amator de ciocolată cu aromă de rom, stai liniştit. Avem şi aşa ceva. E ceea ce eu am numit "buturugă" (ce să-i faci cu memoria asta, te lasă baltă când ţi-e lumea mai dragă). Dar sunt convinsă că o veţi recunoaşte în magazin!



Ce spuneţi de combinaţia: wasabi şi zmeură? Vă tentează? Eu vă spun că e delicioasă, nu doar excentrică.



Nici iubitorii de ciocolată albă nu sunt lăsaţi la o parte.



Dacă v-am stârnit cât de cât interesul papilelor gustative, vă recomand să o vizitaţi pe Manuela în incinta magazinului Central, la parter, standul Désir Chocolaté; aşa mai către seară, şi sunt sigură că o să vă împărtăşească şi vouă din pasiunea ei.


www.desirchocolate.ro



Comentarii

Postări populare