Fragonard - mireasma plăcerii

De ceva vreme mă tot pregătesc să scriu despre cadourile primite de ziua mea, dar nu găsesc timp. Azi voi vorbi despre unul dintre ele.
Acum vreo două săptămâni am primit cadou de la prietena mea Cristina un gel de duş şi o sticluţă cu sare de baie achiziţionate de ea de la o parfumerie din Franţa. Cum ziua mea e în august, şi toată lumea e plecată în concediu (şi eu de multe ori), se întâmplă să primesc cadouri şi în septembrie, octombrie. Lucru care nu mă deranjează de loc, din contră prelungeşte plăcerea curiozităţii: " Ce-o să fie? Ce-o să fie?". Dar să revenim la cadou.
Nici nu am desfăcut bine hârtia frumos personalizată cu Fragonard- Parfumeur- Grasse-Paris-Eze, că nările mele au şi fost învăluite într-o mireasmă suavă, refreshing şi catifelată în acelaşi timp. Nu ştiu dacă pricepeţi ceva din modul meu de a descrie parfumul acestor două produse, dar acestea sunt senzaţiile pe care le trăiesc eu când mă apropiu de ele.
Sarea de baie are nişte cristale foarte fine şi o culoare uşor verzuie, se dizolvă imediat ce o pui în apă, degajându-şi  instant parfumul. Nu e un miros tare, înecăcios, ci e unul suav, care te îmbie.
Gelul de duş e fin, delicat. După ce mă clătesc, pielea îmi  miroase extraordinar de bine. Sincer, când fac duş dimineaţa nici nu mă mai dau cu parfum. Mirosul se păstrează întreaga zi, aproape la fel de intens ca dimineaţa. Îl simt eu, îl simt şi cei de lângă mine. Nu-i aşa baby?
Acesta este gelul de duş, Diamant - shower gel parfumee."Bursting with dazzling mistery, Diamant leaves a luminous trail of desire behind all those who wear it. Diamant is a sweet-oriental, with mandarin, orange and pepper as top notes, balanced by rose, jasmin and plum as middle notes, against a background of vanilla, patchouli, musc and caramel." (sursa Fragonard). 
Tot la sugestia Cristinei, am intrat pe site-ul lor, ceea ce vă recomand şi vouă. E vorba de o parfumerie de familie, înfiinţată după primul război mondial, de Eugène Fuchs şi transmisă din generaţie în generaţie. Numele de Fragonard vine de la " the famous Grasse-born painter, Jean-Honoré Fragonard (1732-1806), as a tribute to both the town of Grasse and to the refinement of 18th-century arts." Ce să mai? Intraţi aici si vă veţi desfăta privirile. Păcat că nu şi mirosul!
O zi frumoasă!
P. S. Merci Cristina!

Comentarii

Postări populare