Primăvară

Da, în sfârşit, primăvara a venit şi natură şi în sufletul meu!
Ieri, profitând de o binemeritată zi liberă, am petecut-o într-un mod foarte plăcut alături de baby al meu. Fiind o zi însorită şi călduţă, ne-am spus că ar fi păcat să rămânem în casă. Aşa că am vizitat Grădina Botanică "Alexandru Borza".
"Ce anotimp v-aţi ales şi voi să vizitaţi grădina botanică!" ar putea comenta unii, şi probabil că le-aş da dreptate. Dar, ajunşi acolo am remarcat imediat "lupta" primăverii cu iarna cea morocănoasă care nu voia în ruptul capului să plece. Dacă în oraş nu mai este nici un strop de zăpadă, în centrul lui, în această grădină, plapuma de zăpadă stăpânea molcomă pământul.  Dacă nu ai fi văzut şi auzit stropii de apă  căzând de pe acoperişuri şi "pârâiaşele" ce se formau din topirea zăpezii, ai fi spus că suntem în ianuarie- februarie.

Păsărelele ciripeau vesele şi grăbite. În locurile însorite apărusereă deja năstureii galbeni. Soarele blând te încălzea până în suflet. Mireasma pinilor şi molizilor îţi încântau toate simţurile.
Am intrat şi în sere. Mai puţin înflorite ca în alte anotimpuri, dar totuşi vii colorate, acestea ne aşteptau cu flori de begonii şi nu numai, cu boabe de cafea arabica în proces de maturizare, cu mult verde care mi-a coborât liniştea în suflet.

O primăvară însorită, tuturor!

Comentarii

Postări populare