The last morning coffee in 2011

So, m-am trezit de dimineață. :) Nu foarte devreme, dar suficient cât să-mi pot permite un răgaz pentru a-mi savura ultima cafea de dimineață in 2011. Așa, cu puțin lapte și un cub de ciocolată. My favorite way!
Și cum cafeaua își sporește aroma la o poveste, iată-mă! La ultima poveste a acestui an cu voi.

Final de an fiind, ce face orice om? Deapănă amintiri!
Profesional: A fost un an plin, un an în care am muncit mult alături de echipa mea, dar am cules și roade.Am învățat lucruri noi, am cunoscut oameni deosebiți pe care sper ca într-un fel sau altul să-i țin  aproape.
Personal: Ei, aici, cred că puteam da mai mult. Da, cred că puteam să acord mai multă atenție celor dragi, să le fiu mai mult timp aproape.
Regrete: Nu le-aș numi regrete, dar in ultima jumătate a anului mi-am cam neglijat proiectele personale în favoarea sarcinilor de servici, lucru care se vede și aici și pe fărâme de copilărie

2012: Profesional mi-l doresc un an bun, plin de provocări constructive și de fun. Restul  depinde de mine. Nu?! :)) 
Personal: îmi doresc puțin mai mult timp pentru pasiunile mele: fotografia, călătoriile și gătitul, precum și pentru a mă ocupa mai mult de proiectele mele personale.

În mare îmi doresc un an plin de sănătate, veselie și lucruri bune. Ceea ce vă doresc și dvs.!

2011, mă înclin!
2012, să fie într-un ceas bun!

Comentarii

Postări populare