Cadouri

Zilele de naştere ale celor apropiaţi pot deveni o adevărată provocare când e vorba de cadouri. Nu ştii ce să-i cumperi, nu prea ai bani, nu găseşti ceea ce vrei.... pfuu!
De-o vreme încoace am început să dau frâu liber imaginaţiei când a trebuit să fac un cadou. Spre deosebire de cadoul lui babe al meu, de anul acesta, care a fost sec, deşi ştiam că ceea ce i-am cumpărat o să-i placă (ca să vezi, tocmai am realizat că celui mai drag om i-am cam fuşerit cadoul anul acesta), celorlalţi le-am cam " creat" cadoul.
Pe de-o parte faptul că nu ştiam ce cadou aş putea face ca să placă cu adevărat, pe de altă parte nici situaţia financiară foarte roz m-au împins spre a fi mai creativă. Aşa că am început să personalizez cadourile şi culmea au plăcut mai mult. Sau cel puţin efectul de surpriză a fost mai mare.
Aseară am fost în vizită la nişte prieteni dragi. Ocazia, două zile de naştere pe care nu le-am onorat până acum din diverse motive. Unul dintre sărbătoriţi a fost voinicul familiei care a împlinit fabuloasa vârstă de 4 ani. I-am achiziţionat un joc de lemn haios de la Kideea (care sper să-i placă, aseară era prea preocupat să ne ştampileze peste tot) şi ,pentru că punga de cadou era simplă şi albastră, m-am distrat puţin cu ea. Cum? Am să-ţi arăt mai jos.
Am luat o pungă de cadou albastră, nişte coli de "foam" (un fel de hârtie spumată pe care o găseşti la orice magazin cu articole hobby), nişte lipici şi o pereche de foarfeci.


Cu ajutorul foarfecilor am decupat un soare, un nor în formă de maşinuţă şi un camion (a se înţelege: punga de cadou e pentru un băieţel :)).

Am lipit fiecare părticică la locul ei şi a ieşit:

... simplu, dar funny şi brusc nu mai e monoton.



Despre un alt cadou v-am povestit şi aici. Iar despre acest cadou se povesteşte încă:).

Comentarii

Postări populare